Fa vàrios anys vam començar amb aquest projecte sense saber on ens portaria.

Vam tenir la boja idea de demanar a diferents comerços i empreses productes o serveis que ens poguessin donar de manera gratuïta per poder fer una rifa de Nadal a la nostra escola.

El que no esperàvem era la gran generositat de totes les persones, comerços i empreses que han col·laborat amb nosaltres durant aquests anys i sense els quals aquest projecte no podria funcionar.

Durant el mes de desembre venem, al preu d’un euro les butlletes per participar a la rifa. Segur que ens heu vist a la porta de l’escola més d’una vegada!!!!!

Els diners que s’aconsegueixen van destinats íntegrament a l’escola.

Durant els últims anys hem aconseguir:

• 2011-2012: 500 € que es van destinar a comprar llibres per a la biblioteca de l’escola tenint en compte les diferents temàtiques que estaven estudiant els alumnes.
  • 2012-2013: 900 € que es van destinar a comprar 6 ordinadors de segona mà i tres pantalles noves per les aules.
  • 2013-2014: 1000 € que es van destinar a comprar mobiliari. En aquest cas l’escola va posar 1000 euros més i es van comprar les sis prestatgeries que feien falta per les aules de infantil.
  • 2014-2015: 1676 € que es van destinar a comprar el mobiliari que faltava per poder utilitzar els vestuaris i en comprar material per al gimnàs.

Recordeu que podeu seguir totes les notícies relacionades amb la rifa de Nadal al facebook de l’ampa.

Us animem a participar!!!