L’escola necessita:

1.- Un patge reial el matí del dia 19/12 pels nens del cicle infantil (P3-P4 i P5) i cicle inicial (1r i 2n). Agafarà les cartes dels infants, donarà caramels i abraçades

Per cert, es busquen caramels pel patge! Sobre uns 400!

Sobre els Regals pel Cagatió:  caldrà un equip d’ajudants del Tió, per fer diferents tasques… durant la setmana del 19/12.

Activitat pels nens/es de P3 a 2n – Conte: cada any un grup de pares/mares expliquen un conte de nadal pels nens i nenes de P3 fins a 2n. Aquesta activitat resta pendent de confirmació d’horari.

Activitat pels nens i nenes de cicle mitjà i superior – Decorar l’arbre: realitzar manualitats per decorar el nostre arbre de Nadal la setmana del 12/12 a les tardes, a partir de les 15.00h.

I ja sabeu, recordeu fer la carta als reis que aquest any ens mereixem molts regals i coses bones! El patge les espera, com també el tió ens cagarà moltes cosetes!

Persones del AMPA responsables: Mar i Cel i Virgínia, Comissió de Nadal

Si podeu col·laborar, contacteu al mail: ampa.escoladelparc@gmail.com125G_Navidad