• Contacte: Mercè Pi
  • Mail: ampa.escoladelparc@gmail.com

En aquesta comissió col·laborem amb l’Escola realitzant activitats pels nens i nenes relacionats amb l’època nadalenca, és a dir la última setmana de classe abans de les vacances de Nadal.

Els últims anys hem estat fent:

• Tió: ajudem a preparar-ho tot perquè el Tió cagui el dia assenyalat per a tots els nens i nens de l’escola.
  • Patge reial: preparem l’entrada del patge reial que visita al nens des de P3 fins a 2on i aquests li entreguen la carta dels Reis.
  • Decoració de l’Arbre de Nadal: necessitem gent que pensi, organitzi i dugui a terme l’activitat de decorar l’arbre de nadal tot fent una manualitat amb els alumnes de 3e a 6è. Mínim es necessiten 8 persones.
  • Conte pares: cada any s’explica un conte pels cursos d’infantil i un altra pels cursos de primària. Es necessita persones que tinguin ganes d’explicar aquests contes de la manera que vulguin: amb imatges, titelles, disfressant-se, només llegint, etc……
  • Reis: amb col·laboració directe amb l’escola es fa la llista del Reis.

SI VOLS COL·LABORAR EN AQUESTA COMISIÓ ENVIA’NS UN MAIL.

A FINALS D’OCTUBRE JA ENS POSAREM EN MARXA!!