En cursos anteriors, la Colla va comptar amb la participació d’unes vint famílies, participava a les diferents activitats lúdiques i de cultura tradicional de la ciutat al llarg de l’any: cercaviles per la Festa Major, Pratifolk, l’Home dels Nassos, trobades geganteres, el Correllengua, etc.

Al llarg del curs, a l’escola es van realitzar tallers i trobades entorn l’activitat gegantera i els capgrossos en els que van participar les famílies i els nens i nenes de la colla en diverses celebracions de l’escola per difondre la cultura popular entre els infants.

En aquests moments aquesta comissió està fora de servei, si com a família de l’escola tens alguna proposta per impulsar activitats relacionades amb la Cultura popular, posa’t en contacte amb l’AMPA

Mail: ampa.escoladelparc@gmail.com