21 juny 2017

Un curs més que finalitza! i torna la tradicional festa fi de curs, que organitza l’AMPA amb molta il·lusió.
Es proposen diverses activitats, entre elles la gimcana de proves pel pati, que realitzen infants i famílies conjuntament (proves esportives, lúdiques i creatives).
Aquest any, es comptarà amb vàries novetats i sorpreses, la més destacables seran: una masterclass de zumba i l’actuació d’un mag! Com també un taller de manualitats (polseres).

Al llarg de tota la jornada sonarà una música ben marxosa, i qui vulgui, podrà també sumar-se a la ja tradicional pistoletada d’aigua…

Per acabar, cada família podrà portar el seu sopar d’alforja, per compartir entre tots i totes i així donarem per finalitzat el curs 2016-17!

L’horari de la festa:

17h Obertura de portes amb música i aigua!
*Hi haurà beguda refrescant cortesia d’Orange al llarg de tota la festa
17:15h Inici Gimcana (a càrrec PratActiu)
17:30h  Taller manualitats per fer polseres (a càrrec de la Neus i la Jenny, mamis cole)
18:30h Taula recollida d’entrades pel partit del barça-racing
19:15h Classe de zumba (a càrrec de la Virgínia, mami cole)
19:45h Actuació màgia
20:30h Preparatius i inici del soparL’AMPA posarà les begudes i una mica de pica pica, els plats principals els heu de portar preparats de casa

L’activitat és gratuïta i oberta a tots els nens i nenes de l’escola, com a les seves famílies.

Es recorda que no poden entrar animals al recinte, com tampoc està permés el consum d’alcohol.

Data inici: 21 juny 2017

Data fi: 21 juny 2017

Lloc: Pati gran de l'escola del Parc - -

Horari: A partir de les 17 hores