La nostra escola pertany a una Xarxa d’escoles verdes (la XESC, Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya) i promou el valor de la cura pel planeta i la sostenibilitat, és important educar a tots els implicats perquè junts protegim el món i la natura.

Aquest curs cridas’ha celebrat -el passat 26 de gener- el Dia Mundial de l’Educació Ambiental, i tot l’alumnat va vestir de color verd aquell dia i també el van dedicar a parlar sobre aquest tema.

Per altre costat, l’escola ha treballat durant el 1r trimestre, amb tots els nens i nenes de primària, l’elaboració d’un símbol que identifiqués la nostra escola verda. Aquest símbol ja s’ha escollit i el disseny la realitzat un alumne de 6è.

Un altre aspecte que es treballa a l’aula, és la promoció de l’ús de carmanyoles i porta bocates per fer esmorzars sense residus. De fet, l’obsequi de l’AMPA al donar-se d’alta com a família sòcia, ve sent també utensilis que promoguin aquest fet.

Aquests són alguns exemples de coses que l’escola està fent, però es poden fer d’altres i per això l’escola ens demana una implicació de les famílies, per arribar més lluny encara en els objectius de l’escola verda.

Si aquest tema et motiva i et ve de gust formar part del grup que des de l’escola promou aquestes activitats, t’animem a que ens ho diguis i que establim la connexió amb l’escola, és un tema cabdal i de primer ordre educar en aquests valors i sensibilitzar-nos grans i petits.

Per contactar, ho pots fer pel mail ampa.escoladelparc@gmail.com o mitjançant el contacte directe amb algú de l’AMPA.

Crida famílies: voluntaris per escola verda