Des de la comissió de Colònies del AMPA us volem informar sobre les colònies que proposem durant el període de vacances escolars de Setmana Santa.

S’organitza una sortida amb els nens i nenes de l’escola des de 1r curs. Les dates seran del 10 al 12 d’abril, 3 dies i 2 nits, amb presència de pares i mares organitzadores d’aquesta sortida, com també la col·laboració d’activitats i monitoratge de Fundesplai.

Aquet any la sortida és a Mas Cabàlies, una casa de colònies on es practicaran activitats de natura, com per exemple tiro amb arc, escalada i altres activitats de camp, com també excursions pel bosc.

Ahir 8 de febrer, es va fer una primera reunió informativa per a famílies. Es preveu fer una segona reunió amb Fundesplai per fer una presentació amb informació més concreta sobre l’organització i la descripció d’activitats que es realitzaran amb els infants.

El cost total de les colònies està previst que sigui de 110€ depenent del total de nens i nenes que s’apuntin, podria variar una mica.

Hi ha places limitades (fins a 40 persones) pel que s’hauria de reservar plaça a través de la inscripció, que començarà el dimarts 14 fins al 24 de febrer. Amb aquesta inscripció caldrà fer una paga i senyal de de 50€.

Quan es realitzi el segon pagament, es donarà a cada família un talonari per un sorteig d’un cap de setmana familiar, i els diners que es recullin seran per l’autofinançament de les colònies. És a dir que es recuperarien els diners que cada família ha invertit.

La comissió organitzadora disposa d’un whatsapp on s’anirant apuntant a les famílies interessades per anar enviant informació sobre la propera reunió, com també quan s’estiguin a fora, fotos de les activitats que es fan, etc.

Per més informació, us podeu adreçar a la Neus mama de 6è i la Jenny, mama de 1r i 5è. Si teniu algun dubte també podeu contactar al mail de l’AMPA: ampa.escoladelparc@gmail.com

Ens veiem aviat!

Colònies Setmana Santa del 10 al 12 d’abril