recollidaalimentsL’escola del parc un any més per aquestes dates ens proposa a les famílies que participem ajudant a altres persones que tenen necessitats i dificultats.

És per això, tal i com ja es va fer els dos darrers cursos per aquestes dates, es farà una recollida d’aliments a l’escola.

Serà del 12 al 16 de desembre i el que es reculli serà per al Banc d’Aliments que hi ha a l’edifici de l’antiga escola.

L’escola posarà una cistella a l’entrada on deixar el menjar. Les famílies d’infantil la trobaran al costat de la porta. En el cas de les famílies de primària els nens han de portar els aliments a la classe i després ja els portaran ells mateixos a la cistella.

Els aliments que es poden portar són variats:

• llaunes i pots de conserva ( llegums, tomàquet, tonyina)
  • pasta i arròs
  • oli
  • menjar infantil (llet en pols, farinetes o potets)
  • tetrabriks (suc o llet)
  • galetes i dolços

Cal que no siguin aliments frescos ni refrigerats.

Des de l’AMPA convidem a participar per seguir sent una comunitat solidària amb el nostre entorn.

Recollida d’aliments a l’escola fins al 16 desembre