maratoA tarda del proper divendres 16 de desembre, l’Escola del Parc obre les seves portes per fer moltes activitats alumnat i famílies.

Es realitzaran simultàniament diverses activitats com:

• 16:30h: Rifa de Nadal
  • 17:00 h: Cursa
  • 17:30 h: Resta d’activitats de la marató

Tota la informació que facilita l’escola la trobareu aquí.

Cada activitat de la Marató, es realitzarà amb una aportació d’un euro per participant.

El mateix divendres, en els diferents espais on es realitzaran les activitats, hi haurà una guardiola a on es podran fer donatius.

Qui ho prefereixi i vulgui assegurar-se una plaça en el taller de cuina i/o masterclass de ioga (les dues úniques activitats que tenen un aforament limitat) podrà comprar el tiquet corresponent, el dijous (matí i tarda) i divendres (matí) a Consergeria i/o Secretaria;  fins i tot també podreu passar a recollir el dorsal de la cursa (enganxina de la marató).

20 minuts abans de la cursa s’haurà de recollir el dorsal dels i les participants, si és que no ho heu fet abans!

Per l’activitat de ioga es recomana portar una petita màrfega o tovallola de platja .

Divendres solidari: Rifa de Nadal i activitats marató TV3