T’agrada el teatre? Sempre has volgut participar en alguna obra i no has pogut?

Doncs aquí tens la teva oportunitat.

Des de la Comissió de Teatre et convidem a participar en la propera obra pel 2016 que ja estem pensant.

Aquest any la idea és, com sempre, representar l’obra per als nens i nenes de l’escola dintre de les celebracions de la diada de Sant Jordi.

A més a més i com ja portem 2 anys fent-ho, farem la representació per a tothom (pares, mares, avis, àvies, nens i nenes d’altres escoles,…)  al teatre Modern dues vegades!! D’aquesta manera intentarem aconseguir diners que repercutirà en els nostres fills i filles.

Si no vols actuar però t’agrada cosir, fer manualitats o saps de música també pots col·laborar, ja que necessitem fer vestuari, decoració, música,…

Els assajos seran setmanals a partir de gener del 2017. Dels dies d’assaig i horari t’informarem quan contactis amb nosaltres.

Les representacions a l’escola sempre es fan per la Diada de Sant Jordi, 2 dies de 15:00 a 16:30h, per tant has de tenir en compte que puguis assistir-hi.

Les representacions al Teatre Modern es faran al mes de maig.

Si estàs interessat/da posa’t en contacte amb nosaltres enviant un correu Electronic a l’AMPA:ampa.escoladelparc@gmail.com

Persona de contacte: Mercè Pi – Comissió de Teatre

Crida famílies: comença el teatre!