Benvolgudes famílies,

L’Escola del Parc participa com cada any a l’activitat d’Educació Viària en col·laboració amb la Policia Local. Aquest curs amb els nens de P4, 1er i 5è.

L’activitat finalitza amb una Festa de Cloenda al Teatre Modern a on es fa un espectacle i es premien els millors dibuixos realitzats pels nens de totes les escoles participants d’El Prat.

Aquest curs l’Acte de Cloenda es vol organitzar d’una manera especial i es busquen pares / mares voluntaris que vulguin participar. Es tracta de muntar una gran cerimònia d’entrega de premis, a l’estil dels Oscar o els Goya, amb representacions tipus esquetx i anunciació de nominats i premiats. Amb catifa vermella inclosa!

Si pots i et fa il·lusió participar aquestes són les dades que necessites:

• Pots ajudar aportant idees i preparant l’acte i/o pots oferir-te per pujar a l’escenari i actuar!
  • L’obra estarà dirigida pel mateix director que treballa amb el grup La Fàbrica de Contes, l’attrezzo s’encarregarà a un grup d’avis d’El Prat i l’Herminio, Policia Local que fa l’activitat d’Educació Viària a l’escola (i al que coneixen tots els nens), també serà a l’escenari!
  • Els assajos es faran durant el mes de maig (matins) i la representació es farà els dies 8, 9 i 10 de juny (també pel matí, duració 1,5 h).

Respon a aquest e-mail o posa’t en contacte amb l’Anabel 655400332, anabel.caballo@nmisa.es si et cal més informació o si ja t’has decidit apuntar-te.

T’hi esperem!

Festa de cloenda d’Educació Viària – Vols pujar a l’escenari?